Kjøp Lions` Sele Garden Naturgjødsel

Publisert av Tore Rasmussen den 19.04.24.

Kjøp naturgjødsel til hagen din fra Lions Club Svelvik.

Støtt en god sak i nærmiljøet ditt!

LIONS SELGER LANGTIDSVIRKENDE,
NORSKPRODUSERT NATURGJØDSEL TIL HELE HAGEN OG PLENEN.

Lions’ Sele garden er et pelletert og ugressfritt miljøprodukt som kombinerer hønsegjødselens egenskaper med mineralgjødselens styrke.

Helgjødsel er Norges mest kjøpte naturgjødsel grunnet den unike kombinasjonen med rask vekst og lang virkning. Det gir en bedre struktur og en luftigere jord der mikroorganismer og meitemark trives.

Helgjødsel er også̊ meget effektiv mot mose. Høstgjødsling er like viktig som gjødsling om våren.

Forbruk: ca. 15 liter gjødsel pr 200 kvm. Leveres i 15 liters sekk (ca. 9,5kg) (Lions Club Svelvik

Du betaler kr. 300,- pr. sekk. Vi leverer hjem til deg i Nesbygda, Svelvik og Berger, se når vi kjører på:
https://svelvik.lions.no eller Facbook "Lions Club Svelvik".

NÅR DU KJØPER LIONS’ SELGE GARDEN HELGJØDSEL STØTTER DU BLANT ANNET:

• Hjelpetiltak i vårt lokalmiljø
  • Lions Ukraina hjelp
  • Lions arbeid for helsesport, bl.a Ridderrennet
  • Det er Mitt Valg – Lions holdningsskapende arbeid for barn og ungdom.
  • Lions int. kampanje mot blindhet (27 mill mennesker er hjulpet til nå.)
  • International bistandsarbeid, barnehjem i Øst- Europa, brønnboring, fadderbarns ordning og skolebygging i Afrika, akutthjelp ved større naturkatastrofer i hele verden.

BESTILLING:

Send mail til; svelvik@lions.no. Oppgi følgende: Navn, Adresse, Tlf nr.  og antall sekker
Du bekrefter din bestilling ved betaling til: vipps # 833863 Lions Club Svelvik – Til tjeneste

Velg antall Gjødselsekker i «handlekurven»